Hej hej sommar!

Yes, nu börjar det likna något hära!
det fina vädret har börjat titta fram, vilket såklart har lockat mig till att gå ut och sola lite. Men dopp blev det aldrig, nej nej! Kände på vattnet upp till kväna sen insåg jag att detta aldrig skulle gå. Det är lite tråkigt att man blivit en sådan badkruka med åren, när jag var liten så lovade jag migsjälv att aldrig bli någon badkruka. ja det är lättare sagt än gjort nu när man blivit lite äldre inser jag. Ajajdå...

Förhoppningsvis så håller vädret i sig i några dagar till så jag hinner gå ut igen och bättra på min bränna. Har redan bränt mig så förbaskat , men den bruna hyn har i alla fall dykt upp en aning hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0