hehe

Sitter förtillfället och tittar på Unga... mödrar, mördrar...mödrer? Äsch vet inte hur det stavas haha. Men det är faktiskt ganska intressant. Jag har själv funderat på vad jag skulle göra om jag blev gravid, om jag skulle behålla det eller inte. Men just nu har jag ingen aning, det finns så himla många fler nackdelar än fördelar. Så svaret blir i så fall ganska enkelt. Men samtidgt skulle det kännas lite småkul med en bebis :)

Så då frågar jag er;
Vad skulle du göra om du blev gravid nu?

Kommentarer
Postat av: Mu

BEA!

Tänk inte ens tanken,skaffa inte barn förrän efter 25......



Kram från en som vet

2009-06-19 @ 09:00:28
Postat av: Julia

"Skulle kännas lite småkul med en bebis" ? :P

big no!

2009-06-21 @ 06:17:17
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0