Gymnasieintagning

Visste ni vad?
Jag kom in på Solna gymnasium, mitt första hands val!
Shit vad glad jag blev, äntligen lite leende på läpparna efter den här jävliga dagen, usch fy och blä...
Intagningsgränsen låg på 215 poäng, och jag hade 255 - 10 = 245 poäng. Mycket trevligt! Söta julia kom också in på Solna, vilket jag är så sjukt lycklig över haha. Det kommer bli tre helt fantastiska år med bästa vänen. Längtar <3
Så den 20:onde kl 10.00 är det samilg i entren. Hihi ska bli så roligt att få se vilka man ska få gå i samma klass med.

Kan inte vänta längre!!!!



Kommentarer
Postat av: JULIA

SOLNA HERE WE COME :D:D:D::D:D:D

2009-06-29 @ 22:05:50
URL: http://tresfresas.blogg.se/
Postat av: emelie

Grattis där kommer ni passa bra:)

2009-06-30 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0