Godmorgon!

Har nyss klivit upp från sängen, känner mig ganska slö idag. Kanske beror det på att näsan rinner konstant eller för att mensvärken aldrig slutar? Jag tror det är båda fakitskt!
idag tänkte jag och Linnea åka in till stan en stund och handla lite små saker, jag ska köpa den där klänningen jag hittade igår och linnea skulle tydligen köpa ett par av de dära randiga glasögonen som man inte ser ett skit ur? haha förstår inte hur hon tänker. Sen var tanken att man skulle köpa glass på det där underbara stället som vi gjorde i går vid Gallerian. Men som det ser ut med vädret idag så blir man inte så glass sugen. Hum... fårse helt enkelt!

Nu tänkte jag nörda lite sims innan det är dags att göra sig iordning.
sen blir det av mot stan!

Ses sen när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Julia

STOPPA HENNE!

Köp inte glasögonen för guds skull :P

2009-06-18 @ 12:22:05
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0