Godmorgon!

Hej hej!
Har nyss stigit upp och ska snart äte lite frukost och sedan göra mig i ordning för en dag på stan (igen) Jag hittar nya saker varje dag och sen så ångrar man sig med det man redan hittat och sen så räcker aldrig tiden till så denna gång tror jag blir den sista på ett tag nu i alla fall.
Sen efter det ska jag dra mig mot Ekerö och tillbringa kvällen med älsklingen, vi ska kolla på film och mysa. Ska bli härligt. Sen så jobbar jag kanske i morgonpå Caféet, så om det blir så blir det ingen lång sovmorgon  eftersom man ska vara där vid 12. Men lite glad för att man börjar så sent är jag i alla fall haha.

Nu ska jag få mig något att äta, sen så är det bäst att dra sig iväg.
Det kommer förmodligen inte ta så lång tid i stan så efter det åker jag hem till mamma så länge.
Då kan ni i så fall förvänta er lite inlägg då.

Puss så länge



Åh gud vad jag saknar Spanien :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0