En musik som berör

Jag har nog aldrig lyssnat på någon annans musik som berör mig så mycket som James Blunt gör. Han får verkligen mer varje liten känsla i sina låtar och är helt underbar som vill dela med sig dem med oss andra. Och ibland behöver jag inte ens lyssna på texten för att förstå vad han vill förmedla,  vad han vill att vi ska känna och vad vi tycker om et han sjunger om.
Min första favorit var "You´re beautiful" En helt underbar sång att lyssna till om man känner sig nere eller oälskad. Man blir verkligen glad av att lyssna på den. Men nu är min nya favorit "High" Den brukar jag faktiskt inte lyssna på texten ett dugg, utan jag går mer på känslan man får av att höra låten, och sedan drömmer mig bort beroende på vad jag tänker på.

"Tack för dina underbara låtar James"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0