Eken cup

Tja... jag vet inte vad jag ska säga. Trodde det skulle bli betydligt mycket roligare i år eftersom förra året var så lyckat, men nu är jag inte lika posetiv.
Första dagen lyckades vi spela klart våra två matcher innnan regnet nådde gubbängsfältet, men de som spelade från två tiden fick inte så roligt. Igår bestodde alla planerna av antingen lera eller pölar. Så ingen av våra matcher var smutsfria om man säger så, samtidigt som det spöregnade hela dagen och sen blåste iskallt. När jag kom hem sedan var jag helt nerfrusen och hade lera upp i rumpan verklihen haha. Så det blev en tidig kväll för min del.
Idag så blev jag såklart sjuk och fick stanna hemma. Hostade som en galning hela natten samt hade så ont i halsen att det inte gick att prata eller andas. Så inget spel för mig i dag blev det inte...

Jag vet inte heller hur det gick i dagens match, om vi vann eller inte. Så jag ska höra med Julia om vi ska spela i morgon eller inte. Men nu kommer lite bilder från hur vi såg ut efter spelat en match på en av de lerigaste planerna.



Jag var den som lyckades hålla sig så "vit" som möjligt, så det är nog enkelt att se vem som är jag på bilden ^^

Kommentarer
Postat av: Julia

du snarare misslyckades bli lerig :p

2009-06-15 @ 19:07:11
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0