Eftelängtat som f*n

Ikväll åkte jag, pappa och Lovisa till Vällingby för att hämta ut ett spel som vi förbeställde till Lovisa för några veckor sedan. Kan ni gissa spelet? Haha såklart! The Sims 3 förståss!
Våran familj är verkligen besatt av spelet. Ända sen vi fick den fösta delen av spelet har vi kört på som galningar, och nu har vi alla spel utom detta. Det sägs ska vara den bästa hittils vilket det självklart borde vara. Så till och med jag kommer nörda mig framför det här spelet på dagarna. Men den bästa delen kommer nu.
Det 'är så att Lovisa måste installera det på någons dator för att hennes är för liten, och Evas och pappas dator får bara användas till Jobb och sånt så betyder det att den måste installeras på MIN dator. Det görs då att jag kan spela det hela natten om jag vill, för det är fortfarande min dator. Sen så har Lovisa och jag förhandlat lite. Så jag ska få spela FÖRST av oss i en timme, sen så är det hennes nästa timme. Låter mycket rättvisst tycker jag mohahaha!!

Nu ska jag spela hela natten lång!


Kommentarer
Postat av: Mu

Bea!

Det är nog inte så klokt av dig med tanke på att det är bal imorgon, och då behöver du din skönhetssömn så du inte kommer rödögd med påsar under ögonen.

Kram mu

2009-06-09 @ 23:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0