Dagens delikateser

Åh vilket lovely väder! Just det jag behövde för att kunna ge sommaren en bra start. Då vill ni nog veta vad jag gjorde en dag som denna, vill ni det? Det klart ni vill!

Jag, Minna, Olivia B, Emelie och Julia drog in till stan för att ta sig en god härlig glass i gellerian och sen åka djurgårdsfärjan och besöka grönalund ön. Det var verkligen riktigt mysigt!
Vi tittade även runt i små affärer här och där, då hittade jag en klänning som jag har nu bestämmt mig för att köpa. Så det är är bara att pallra sig in till Slussen och köpa den i morogn. Om ni i undrar varför just slussen så är det så att det var bara där som klänningen fanns kvar haha. Lite lång resa, men det är det värt.



I LOVE STOCKHOLM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0