Bara tre veckor kvar till " två veckors maraton!"

Ni är nog helt lost in space just nu. Det borde ni vara, eller vissa vet nog vad jag menar, som till exempel mig älskling haha ^^

Det är så att nu börjar sommarlovsjobbet på riktigt. Johan är imorgon inne i sin tredje dag på jobbet medans jag börjar på riktigt framåt helgen. Ska bli så najs att tjäna lite cash haha!
Och sen är det så att vecka 28 ska jag bo hos honom en vecka innan det är dags för den stora resan till POLEN!!! Haha förstår nog vad ni tänker, Polen? Hur kul är det egentligen... Men det ska jag säga er, det är så sjuuuukt roligt!
Jag och min älskade Johan ska flyga dit den 12 Juli och sen stanna där en vecka tillsammans med pappa & lovisa (som kryssade ner en vecka tidigare) och sen även Peter & Zoey ( kompisar till familjen) Så det kommer bli en helt gaalen vecka ska ni veta, det blir shopping, manikyr, frisören, tatueringar, glassar och kanske lite annan hehe... ;)

Jag längtar!!!

Ps.
Med rubriken menar jag att det är tre veckor kvar tills jag och Johan ska vara med varandra i två veckor i sträck. Big step you know :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0