Bara för att...

yes yes yes!
Nu har äntligen solen tittat fram efter flera dagar/veckor med regn. Men det tråkiga är väl att att det blåst ganska mycket i dag och inte varit så där jätte varmt. För om det inte hade varit det skulle jag lätt varit ute och bättrat på min bränna.
Haha för några veckor sedan så stod jag och min familj i ekebyhovsparken och hade loppis. Den dagen var det över 30 grader och solen verkligen stekte hela mig. Men grejen var att jag hade ett tub linne som slutar rakt över brösten, och efter den dagen fick jag en rand som gick tvärs över brösten, inte så snyggt direkt. Men jag blev brun, ruskigt brun haha :)

Nej nu väntar jag på älsklingen som kommer vilken minut som helst
uppdaterar mera senare!


Pussar från mig & Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0