update

Hej kära vänner, nu är man äntligen hemma i vackra Stockholm. Kände att det var en helt annan känsla här uppe, samt luften, lite tyngre och svårare att andas. Kanske inte så roligt direkt.
Igår kom Älskling hem till mig efter att vi anlänt runt 10 tiden. Var uppe nästan hela natten och bara pratade och gosade med varandra, kändes så hilma skönt att ha honom i mina armar igen <3
Sen annars har dagen inte varit så fartfylld. Var ganska skönt om man tänker på att man inte sov så mycket i natt. Så jag och Johan låg och degade i sängen typ halva dagen sen gick hem till honom runt 3 för att kolla på film och mysa yterliggare.
Ja det var min dag, sen så eftersom det är Torsdag så var det såklart Unga Mödrar på tv i kväll. Inte det bästa avsnittet men skälvklart värt att titta på hehe.
Nu känner jag mig ganska trött så jag ska nog "ta hand om mig själv" ett litet tag, ni vet. Måla naglarna, värma värmekudden och lägga på nacken, men tyvär kan jag inte läsa för att jag har redan läst ut del två av den underbara Twilight boken. Shit jag är verkligen helt besatt! Inatt drömmdre jag till och med att jag var en vampyr, hur illa är inte det?

Nu känns det som att detta inlägg börjar bli lite långt, så det är dags att avrunda.
Återkommer om morgondagens planer samt mina små inköp under blekingeresan.

Godnatt så länge!
Puss


Avslutar med en bild från kanske 2006? När jag var på vikinarvecka och slogs med svärd haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0