shopping shopping shopping!

Idag blev det ännu mera fynd som hittades, bland annat två gråa koftor från Lindex för bara 99 kronor. Det kallar jag ett riktigt fynd! Sen var man även inne på JC och hittade två linnen till ca 200 kronor och sist ett sött armband från Kapphal. Det liknade armbandet Pandora jätte mycket så jag köpte det bara för 60 spän haha.
Senare tänknte familjen åka och bada, det är så sjukt varmt här nu. ni vet, kvavt och äckligt...

Det är ganska mycket som familjen tänkt att göra, så jag vet inte hur man ska kunna göra allting på bara två dagar. Som det ser ut nu så ska vi åka hem på Onsdag. Till min kära älskling och söta Julia haha. Saknar dom jätte mycket!
Men vi hade i alla fall tänkt att hälsa på min morbror Nicke och hans bondgård, sen träffa kusinerna. Ja det är lite som man planera i tid för att hinna, vilket vi inte gjort.
Nej nu ska jag fortsätta med mitt
puss och hej!

   

Kommentarer
Postat av: Julia

Saknar dig också :)<3<3

2009-07-27 @ 16:48:26
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0