Polen v.29

Hej igen kära vänner!
Det är dags att börja berätta lite om Polenresan, och nu kände jag att det var ett perfekt tillfälle att börja lägga lite tid på bilder och bloggande. Så förvänta er några inlägg nu under kvällen!

Som sagt, vi åkte ner dit förra söndagen av att Johans föräldrar stjusade oss till Skavsta som vårt plan gick från. Vi var framme innan en timme och gick direkt ner till stranden där resten av The Family var. Vi spelade lite beachvolleyboll och sen åt en lätt middag.
Sen resten av veckan gick åt till lite shopping i Sopot med allihoppa, till och med Johan shoppade MER än vad jag gjorde haha, inte något man ser varje dag. Sen var vi och badade på den nästan 2 km långa stranden och åt god mat varje dag, och till frukost åt jag alltid korv haha.
På kvällarna var vi ute och tog en massa drinkar (pappa, Ewa och Peter) och åt glass, gick förbi tivolit någpn gång och åkte lite småsaker.
Sen på dagarna var vi antingen på stranden och badade eller var och shoppade ännu mera.
Allting var jätte roligt, men det var dubbelt så roligt när älsklingen var med!
Ja det var allt viktigt och intressant jag kunde komma på, nu kommer lite bilder på inköpen. Tyvär har jag inga bilder från resan men jag får be pappa och Johan skicka över lite bilder så ni också kan få ta del utan dom!

 
 

Kommentarer
Postat av: Mu

Vilka fräcka sandaler....

Mu

2009-07-20 @ 21:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0