plötliga resor

Det kom nästan som en chock, men helt plötsligt vid middagen i dag så bestämde sig familjen för att åka till Ölan, IMORGON!
Så nu blir det bara och packa och fixa inför resan, vi ska mellanlanda i norrköping och hämta husbilen sen åker vi ner till ett vattenland som ligger där. Och sen dagen efter åker vi till min kära mormor. Så det ska bli lite roligt, men samtidigt tråkigt. ´Man hade liksom redan planerat lite saker i helgen som inte kommer bli av, men det kan man göra sen när man kommer hem igen.

Så ikväll kom min älskade Johan förbi och myste med mig lite, nu när vi inte ska ses på ett tag. Vi pratade även om att tälta sen när jag kommer tillbaka, så det ser jag fram emot jätte mycket!
Nej det var väl inte så mycket mer jag ville säga...

Kommer att ha internet där nere så vi hörs då, men jag kommer självklart skriva ett inlägg innan vi drar i morgon.
Men än så länge... Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0