Jag förklarar vad som hänt

Haha där blev ni rädda va? hihi, ni var inte lurade direkt, för om jag ska vara ärlig så blev jag också rädd ett tag. Det var därför jag skrev inlägget (?!) Men jag skulle bara säga att allting är bra nu, det var lite småbråk om saker jag hade skrivit om för drygt ett år sedan. Liksom saker som inte ens betyder något nu. Men tjavs blev det och ganska mycket må jag säga. Så jag var ganska osäker på om jag skulle ha kvar bloggen, så jag kunde radera allt gammalt och börja om liksom. Det funderar jag fortfarande på. Men inte av den anledningen, utan nu tänker jag mig en ny blogg, (nytt namn!) med snygg bakrund (som gärna julia eller någon får hjälpa mig med) En ny start om att böra gymnasiet och mitt nya "vuxna" liv i framtiden. Hur låter det i era öron? Jag tycker det låter ganska lockande, men samtidigt så vill jag bara inte radera alla gamla härliga minnen som finns skrivna här. Som ex Spanien och konfalägret. Det är alltid så roligt att gå tillbaka och läsa om allting och uppleva det i huvudet. Det är den enda nackdelen då förståss...

Men jag säger till när jag har bestämmt mig gott folk!
Sommarlovet är inte slut ännu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0