Internetcaf'e

Hej allesammans!
Er i polen for tillfellet och do forstar ni nog att det inte finns alla bokstaverna har. Men det gor bra endo!
Landade igor i Gdansk och okte direkt till Gdynia med pappa som hemtade oss. Dar var vi po stranden i nogra timmar och ot god mat, sen okte vi hem och myste innan vi drog ut igen for att ata midda po en trevlig resturang.

Idag har vadret varit ganska doligt so vi har varit i ett jette stort shoppingcenter och bara slappat loss. Jag kopte en ascool troja med en massa roliga saker po och ett par gladiatorskor.
Trojan var fron-en-affar-jag-inte-vet-namnet-po och kostade 39 zl. Sen var skorna fron Zara och kostade 99 zl.
1 zl er lika mycket som ca 2.50 :- so trojan kostade ca 100 kr och skorna ca 250 kr. Helt OK! Med tanke po att jag tog med mig ca 1500 sveska kronor.

Nu er det bara tvo saker till jag vill ha. Ett par Converse skor, (loga) och sen permenenta horet lockigt. Det kommer go po kanske 400 zl och det er vad jag har kvar. sen nar man kommer hem till sverige igen blir det shopping igen for de pengar man har kvar och sen kommer man troligtvis oka till mormor so do blir det mer shopping dar. + att mamma sa att hon hade kopt en present till mig hihi.
nej nu ska vi vidare, ha det bra so lenge!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0