Godmorgon!

Har nyss stigit upp, drömde något helt sjukt inatt!
Det var så att jag var på en ö med familjen och Johan och så fanns det en bomb så alla var tvugna att fly, men det fanns inga båtar så vi fick göra våran egna båt åt typ 500 000 pers?! Det var ganska läskigt, för man visste aldrig när bomben skullle explodera....

Hur som helst, idag ska jag och mammam nog in till vällingby och shoppa lite eller något, sen måste vi åka förbi en familj i Drottningholm som har hittat min cykel? Jätte konstigt! Men när jag ringde till dom och beskrev den så var det den tydligen. Jävla hulliganer som snor min cykel....

Sen blir det nog att jag drar hem till älsklingen och är lite med honom, vi pratade om att titta på en film och mysa i kväll, haha ni måste tänka "har ni inte fått nog av varandra?" haha det har vi faktiskt inte hihi.
Nej nu blir det frukost och sen får man se vart världen vänder.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0