godmorgon!

Trevligt att vakna upp och se solen skina in genom fönstret, har inte hänt så ofta nu för tiden. Men tyvär kommer man inte kunna ta del av den härliga solen idag, utan den tiden kommer att tillbringas inne i en husbil från morgon till kväll. Låter inte så festligt, men ska man så ska man. Det är alltså onsdag i dag och det betyder även att idag ska vi åka hem. Lite tråkigt, men samtidigt längtar jag hem. Men jag känner även att man inte har varit här tillräckligt länge. Nej det är ganska svårt det där....
Aja, men nu ska vi till byn en snabbis och handla lite saker sen åker vi hem och packar sen bär vi av hemmåt. Kommer hem någon gång runt 9 tiden, så kommer förmodligen inte blogga något mer i dag. Johan kommer även och sover hos mig i natt så det är en av andledningarna att jag inte kommer blogga. Ska vara med hans så mycket som möjligt nu hihi.
nej vi hörs mer i morgon!
puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0