Det senaste!

Eftersom jag inte har bloggat något mer från i går så var jag ute på äventyr i stället. Valde att lägga bloggen åt sidan för ett dygn eller så och tänka lite på mitt bloggande och vad det tjänar till. Men nu är jag tillbaka!
Så, med en chockladpudding i min hand och massor av grädde så ska jag berätta vad jag har gjort och vad jag har ... KÖPT haha.

Igår åkte jag till stan (i det varma vädret...) och var helt besluten om att hitta en SNYGG bikini för en gåns skull. Hittade flera godingar på H&M förståss och även på lite andra äffärer, men sen tittade jag på en som jag känt till länge, och den passade perfekt! Den såg inte fel ut eller något som så kräsen jag är. Så det fick bli en söt vit bikini från CARLINGS, jag vet, inte någon äffär man går till om man letar efter bikini, men när jag såg den för någon vecka sen så blev jag helt förälskad! den kostade ca 300 kronor, men det var det helt värt!



Idag var jag iväg på en tripp på stan igen. Hade egentligen bestämmt att jag skulle skippa stan och ligga och sola & bada. Men när jag var uppe så var vädret inte som ja hade hoppats på. Mulet.. ajdå!
så jag drog iväg till stan i alla fall, men när jag sen hade kommit på bussen kom solen fram minsan...

Jag hittade ett par urläckrsa skor från vet inte vad affären heter och sen ett par nya glajjor, diadem och spetsleggings.
Allting på rea förståss haha.
Skorna kostade ca 300 kronor, och sen var mamma med och betalade hundra så de kostade bara 200 för mig haha. Sen kostade glajjorna 30 kr och diademen 5 kr st (2 st )
Leggingsen var från Gina (sista paret!) och där hittade jag förståss massa andra saker jag ville haaaaaaaa.... men har man inte pengar som ska sparas till en Polenresa så har man inte hihi.

  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0