boken för tillfället

Har glömt Julias Twilight bok hemma hos pappa och glömmer alltid att ta med den när jag är där hemma så förtillfället läser jag en bok som heter "Det fattas en tärning". Den var lite svår i början, men nu har jag kommit in i den och då verkar den ganska bra och spännannde. Men jag är inte ett dugg förvånad. Det är författaren som skev "I taket lyser stjärnorna" och den boken + filmen var ju bara fööör sorglig och bra! Filmen grät jag mig igenom haha. 
Så nu sitter jag fastklistrad i den hela tiden. På bussen + tåget, i trädgåreden och lite här och var. Känner att jag börjar bli lite bok-sugen igen. Det är något som kommer lite då och då. Och då kan jag läsa i flera timmar i stäck och läsa ut typ flera böcker på en vecka. Känns lite roligt nu när det är sommar så man kan sysselsätta sig med något :)
Sen har jag LOVAT Julia att läsa ut hennes bok innan hon kommer hem, vilket är om mindre än tre veckor och boken ligger på drygt 400 svårlästa sidor... ska jag hinna tro? Hoppas det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0