Blekinge, inte skåne

Äntligen är vi framme hos mormor, Ölandsdjurpark var inget för mig direkt, åkte kanske fyra atracktioner sen mådde jag illa resten av dagen, vilket lädde till inget bad för mig. Sen så var vädret lite sisådär. Började ösregna när vi åkte därifrån så då kan ni nog tänka er att det inte var så värst varmt och att det var ganska mycket moln på himelen.
I morgon väntar det loppis på morgonen, som en liten tradidion vi har jag och mormor, att varje söndag ska vi på loppis och kolla. Alltid lika kul! Och nu när jag har missat sommarloppiset kanske tre år i rad så är man ganska sugen på att gå.
Sen vet man inte vad det blir av, tar det lugnt låter som en ganska bra ide.
Sen på kvällen tror jag det bär av mot morbror Nicke och grillar som vi gjorde förra midsommarn, ska bli riktigt roligt!

Appropå ingenting så glömde jag mina joggingskor.....Jag tog med mig träningsställ och löparbyxor och allt det dära, men så glömde jag det viktigaste av allt. Så nu kommer jag inte kunna springa varanandag som jag hade bestämmt mig för. Har sprungit två gånger nu så jag vill inte direkt bryta den kjedjan och börja om från noll. Surt! Så nu är man ganska irriterad när det gäller den fronten....

Aja vi hörs mer i morgon!
puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0