Back from town

Tjenare igen!
Har nu hunnit sätta mig till ro och väntar på att maten ska bli klar, är helt utsvulten som jag och julia sprang på stan i dag. Men fina saker blev det! Jag orkar inte lägga in några bilder ännu så det får ni se fram emot senare.
Men jag kan säga vad det blev i alla fall!;
* två bh-ar, en vit och en ljusrosa
* två trosor som matchar båda bh-arna
* ett par jeans på rean.

Ja det var det som köptes i dag, allting gick runt lite mer än 400 kronor. Men har man pengar så har man pengar! Juste, jag glömde säga hur mycket jag fick, det var mer än jag hade förväntat mig. Men så går det när man inte ÄNNU vet vad man hade ti timlön. Aja, men det blev 1008 kronor för att vara exakt haha. Den satt  fint i kassan! Sen så har jag även inte rört min månadspeng ännu så där ligger det ca 1000 kronor till. "jag älskar denna månad" så mycket shopping och så mycket pengar man får, det är riktigt najs.
Sen när vi åkte hem hämtade jag även upp mina Converseskor hos pappa. Underbart snygga var dom! De får ni också se sen när jag orkar fota alla sakerna. Det tog mig ganska lång tid i morse att ta foto, ladda in i datan och lägga in på bloggen.

Om en liten stund, alltså efter maten, ska jag hem till kära Julia igen, ska sova hos henne. Så vi ska nog bara chilla och så i kväll, vet inte om vi går ut något, men det tvivlar jag på.
Kanske bloggar hemma hos henne, om jag får hihi.
Annars ses vi i morgon!

puss och hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0