Återköp

Haha vad är det med mig? Inte bloggat på nästan tre dagar?! Men när det är fint väder och att man har något att göra så är det inte så roligt att sitta inne vid datorn. Ni förstår säkert, men förvänta er inte så många inlägg så ofta nu de kommande veckorna. Det kommer vara fullt upp säger jag bara!

Som sagt åkte jag in till stan för typ 30,40, 50 gången denna vecka? Lämnade tillbaka mina skor som jag hade köpt, de var lite mindre än vad jag trodde att de skulle vara. Så jag fick bara stora sår och hade ont hela tiden. Man ska inte gnälla när man har nya skor, då är det ofta man får skavsår. Men när jag hade skorna på mig hemma för att mjuka upp dom insåg jag att detta skulle verkligen inte gå. Och som otur jag hade så fanns det inte en större storlek till som jag hade behövt. Så det var bara att ta pengarna och gå...

Men istället hittade jag ett par superfräsiga klackskor som är snyggt nu på sommaren, haha knäpp jag. Har sagt att jag inte ska shoppa något innan vi åker till Polen, då kommer jag köpa hur många skor som helst typ haha.

bilden kommer så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0