Ännu en dag

Hej igen!
Har haft fullt upp hela dagen så det har knappt funnits någon tid för uppdatering, men nu e jag här!
Har som sagt sovit över hos Johan och myste med honom hela kvällen i går, sen idag åkte vi till Ikea för att köpa en ny bäddsoffa till honom, den var verkligen riktigt fin! och skön haha.
sen därefter åt jag lite snabbt hos dom och sen åkte vidare för att ta ett dopp med Julia i Busviken, vattnet var varmt, men inte varmt nog haha.
Sen gick vi ut en stund och träffade lite människor, samt Johan lite senare på kvällen, sen åkte vi hem till honom och kollade en fi´lm och nu är jag här. klockan är halv två och jag ska snart hoppa i säng, känner helt enkelt inte för att sova...

Men men, lika bra att hoppa i säng.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0