Ajdå

Nej, nu tänker jag inte hålla några fler löften, jag spräcker dom bara har jag märkt...
så ni får föbereda er på en ganska bloggfri fortsatt sommar. har helt enkelt inte tid, lust eller något roligt att skriva om så det är bara att vänta tills det börjar hände lite stuff här i omgivningen haha.

Men som sagt, jag bor för tillfället hos Johan, ska göra det veckan ut ( i love it!) Känns som att vara på en liten semester faktiskt. Helt lugnt, kan (får) göra vad jag vill och så. Men eftersom alla polarna (de flesta) är bortresta för tillfället så finns det inte så mycket att göra här i huset. Men som tur är finns Johans föräldrar hemma för det mesta. Har kommit bra överens med dom och börjat känna dom allt mer och mer.
i dag var jag och Johans mamma Agneta ute och plockade blåbär, första gången på kanske 5 år. Kändes riktigt mysigt! Och nu håller vi på att baka blåbärspaj från idag, och rabarberpaj som mamma hade gett dom som en liten present för att de var snälla och tog hand om mig. Och för en stund sen åt vi mycket god sushi.

Johan jobbar hela dagarna så det är skönt att någon är hemma i alla fall. Och just nu sitter man bara och väntar på att han ska komma hem. Han skulle jobba över i dag tydligen och är ännu inte på väg hem tråkigt nog...Saknar honom <3
Men det är bara att stå ut och vänta lite till.
på söndag åker vi nämnligen till Polen där resten av familjen är nu, och då är vi borta i en vecka. sen när vi kommer tillbaka är min älskade Julia hemma igen från USA och johan och jag ska förbereda inför en tältnng som vi pratat om.
Sen i helgen skulle vi åka in till vällingby eller stan typ och gå runt och kolla lite. Johan måste tydligen köpa ett par nya skor enligt Agneta haha.


Ja det är min vecka, får se när jag skriver igen. Men det bli säkert innan vi drar vidare till polen. Men jag lovar inte allt för mycket!
puss och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0