Vi vänder på dygnet

Godmorgon allihoppa!
Har nyss vaknat ur min vinterdvala denna dag och väntar på Johan och Manno ska slå en pling inom den närmsta tiden. Men innan det händer tänkte jag uppdatera lite om vad som hände i går.
Minna, Agnes, Emelie och jag gick hem till Julia för en filmkväll, men det slutade med något helt annat. Faktum är att vi tog inte ens fram en film utan började direkt att spela det omtyckta spelet Mariokart, sen efter en stund ville vi gå på en härlig långpromenad till sandudden för att kolla in de nybyggda husen och vägarna. Sen efter det började vi dra oss tillbaka till Julia runt tolv tiden. Sen kom vi på det!
Vi skulle ha en " Giggnatt" och inte gå och lägga oss fören klockan var sju då vi visste säkert att det var morgon. Det kan jag säga att vi lyckades med rätt bra, vi spelade ett sjukt roligt spel som man skulle förklara svåra ord och säga vad man trodde det betydde. Vi höll på att dö av skratt för varje ord som dök upp och alla dess ( eller mina) konstiga betydelser.
När klockan sedan var runt fem halv sex började jag gå hem för ja skulle ändå upp och träffa manno och johan inom kort på morgonen, och de andra stannade såklart kvar och fortsatte skratta.

Det var verkligen en rolig natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0