Jag minns 2008 som om det vore igår..

Nu har året 2008 lagts bakom hyllan och ett nytt år framträder. Men ja kommer minsan aldrig att glömma 08, det var helt fantastiskt! Så många minnen man han skapa och fler ska det bli. Jag säger bara: 2008 is the shit!

Nyår firades då med käraste Julia, schager och även Johan kom och gjorde oss sällskap framot tio tiden. Vi befann oss hos Julia hela kvällen och hade det så bra man kan ha. Jag kan säga att det blev en hel del skratt och skrik när det börjades smällas utanför huset.
När schager och Johan hade dragit hem runt ett två tiden satte Julia och ja mig ner och klurade ut vad vi skulle ha för nyårslöfte detta år. Det brukar vara saker jag aldrig håller, men man kan väl ändå ge detta en chans. why not?
sen slocknade vi runt halv sex tiden, vi ville vara uppe så länge som möjligt och bara njuta av det nya året.

Sen vill jag även passa på att berätta om en ny sak som kommer hända framöver...
Det är så att jag, Julia och Jojjo har satt ihopp en egen blogg för att vi helt enkelt hade tröttnat på att vara singelbloggare.
Förhoppningsvis tycker ni den är så bra att ni vill fortsätta läsa den.
Men jag kommer självklart blogga lite här med, men kanske inte liksa mycket som ja gör just nu.
Énjoy!  www.tresfresas.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0