1/1 2009

Jag kan fortfarande inte förstå att det är ett nytt år, utan 2008 lever kvar i mig nu också.
Och hur kan man spendera den första dagen på det nya året tro? Jo det skall jag säga dig.
Jag sov såklart över hos Julia, palla att man ska gå hem vid sextiden annars liksom. Och vi sov till runt halv ett.
Sen hände det inte så mycket alls, Johan titade förbi vid halv tre tiden och sen har dagen bara varit tråkig.
Ingen vidare start alls för min del, och inte heller att det har strulat något med den nya bloggen så jag kan inte logga in och skriva mitt första inlägg, it makes me sad..
Och nu är klockan tio, ja har verkligen ingen aning på vad jag ska göra, men ja funderar starkt på att gå en promenad för att sysselsätta mig lite. En promenad skadar inget, särskilt nu efter jul och nyår då man fått lite tillägg på kroppen.

Nej ut och röra på mig, det är vad jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0