värsta jag läst

Nu när twilight-perioden tagit slut måste jag börja finna mig in i en ny bok som man kan ha som andrahandsval när det inte finns något att göra. Jag fick boken "genom dina ögon" i julklapp som jag önskade mig, men den vill jag spara till sist eftersom den verkar så spännande. Så just nu läser jag en bok som heter "14 år till salu" jag säger bara, det är det värsta som jag läst i hela mitt liv. Jag ´känner medlidande och vrede/sorg i hela kroppen när jag läser den, men samtigit kan jag inte sluta läsa. För jag vill så gärna veta hur allting slutar, om det verkligen löser sig eller inte. Jag uppmanar inte att läsa den, men den är en ganska viktig bok som verkligen beskriver hur det är och varnar en så att det inte händer ensjälv. Så jag är samtidigt glad men endå inte att jag läser boken. Aja vi får se hur det slutar, kom gärna med lite förslag på böcker som du tycker är bra, just  nu är det tomt med olästa böcker i min bokhylla :)



Kommentarer
Postat av: hanna jensen!

men gud! jag fick "14 år till salu" och önskade mig "genom dina ögon" i julklapp. fick den med.:O haha

2009-12-28 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0