vad är jag rädd för

Visste ni att jag är rädd för sprutor? Haha det visste inte jag heller om jag ska vara ärlig. När jag var liten älskade jag att ta spruta, eller älskade gjorde jag inte.. men jag tyckte det var roligt och coolt typ. Men i dag är jag livrädd, jag märkte det i onsdags när jag fick bedövning. Mitt hjärta slog säkert 300 slag i minuten och jag spände hela kroppen och svettades som en gris när jag såg den hemska sprutan. Vad konstigt... har ni upplevt att ni har blivit rädd för något med tiden? Jag tycker det var ganska otäkt att bli rädd för något som man inte var förut.



Kommentarer
Postat av: Worm

du annar inte hur rädd jag va innan ja skulle upp på scen, låg typ ner o va hel svettig..

2009-12-18 @ 15:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0