update

Hej folket!
Jag vet jag vet, tro inte att jag har glömt något. Jag vet att jag har en taskig uppdatering på sistone. Men det kommer bli bättre till nästa vecka, jag lovar! Det är bara det att jag har 4 prov denna vecka. Varav två är i dag och ett är på fredag som är kvar. Så det blir knappt något datatid för mig, även om jag slinker mig ibland för att jag bara inte orkar plugga.
Som sagt, jag har två prov i dag. Matte och Spanska. Är inte ett dugg taggad! Spanskan kommer gå ganska bra för där har jag pluggat som satan i flera veckor. Men Matten sitter verkligen inte och jag är så osäker på allt, ajdå :/

Ikväll blir det bara att plugga till nästa prov, historia som är på fredag. Känner mig lite säkert på det mesta men i morgon och på fredag morgon ska det sitta som rinnande vatten.
Nej nu är det dags att avrunda, ni vet nog vad jag kommer ha för mig den här veckan så förvänta er ingen uppdatering fören i helgen tidigast. Då händer der grejer! :)

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0