träningsnarkoman

Jag har märkt att jag bli väldigt lätt rastlös och känner att jag måste röra på mig på något sätt, vilket är skönt för då slipper jag vara som många att jag hatar att träna och orkar knappt sätta på mig idrottskläderna för det är så träkigt och jobbigt.

Under julen och ibörjan av lovet så opererade jag min tå för svår nageltrång, låter inte så värst trevligt men så var fallet. Jag hade ont i två veckor och fick inte eller kunde inte rättare sagt träna något för det gjorde så ont. Det gjorde att jag missade pappa-mathcen och även de sista träningana i skolan samt med laget. Åh vad tråkigt! Jag hatar att titta på..

Men nu under lovet har jag märkt att jag har drömt nu kanske tre gånger om att jag spelar handboll eller är ute och springer, det måste väl vara ett tecken på att jag saknar att träna och handbollen själv? Det tror jag GARANTERAT.
Nu är även min tå frisk igen och jag kan äntligen träna och göra saker utan att det gör ont, så idag pratade jag och mamma om att gå ner till puls och träning för att ta ett litet träningspass, samt för att få bort all julmat som serverades i år, herre gud...

Jag längtar efter att få sätta på mig mina träningskläder igen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0