Tjejkväll

Godmorgon(godag) kära läsare!
Har nyss kommit hem från en mycket trevlig kväll och natt med tjejerna. Vi var iväg HELA dagen i går i Kista galleria och shoppade julklappar, jag ska säga er, det var inte det lättaste vi gjort. Ingen visste knappt vad man skulle köpa, så det tog rättare sagt 5 hela timmar att bli klar. För mig skulle jag bara köpa en liten ynklig peresent. Men det var inte lätt det heller..

Sen kom vi hem runt 7 tiden och började direkt göra middag, spagetti och köttfärssås funkar alltid! Och samtidigt så delade vi ut våra julklappar till varandra. De fick likadana armband fast i olika färger från mig, ett sådant som julia fick. Sen fick jag ett jättefint läppglans av Hanna som jag velat ha jätte länge men inte köpt för det är ganska dyrt, och en söt mössa och stringtrosor av Sophie haha.

Sen efter det började vi baka pepparkakor, haha det var riktigt roligt! Och sen tittade vi på Sex And The City hela kvällen och en annan film på tv, fast jag somnade hela tiden så jag kommer inte ihåg så mycket. Vi gick sedan och la oss vid 3 och vaknade inte igen fören vid 1 i dag. Haha snacka om att vaar helt slut!

Det var min härliga kväll det, jag hade velat ta en massa bilder men tyvär är min sladd till kameran borta :/ SNYFT!

en bild från i sommras på oss tre, älskar den bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0