Söndag, 20 dec

Godmorgon!
Det är verkligen strålande väder ute, eller det är grymt mycket snö med andra ord. Tror det var omkring 30 cm i förrgår och nu har det kommit ytterliggare 30 cm till kanske, så jag var ute och skottade en gång så jag överhuvudtaget kunde gå bort till kaninerna. Bilarna är dock insnöade så mamma och peter lär inte komma någonstans i dag haha.

Idag ska jag åka till Kista för att köpa de sista julklapparna och även kolla lite på nyårskläder med Hanna & Sophie, The Girls. Sen efter det ska vi hem till Hanna för att baka lite pepparkakor och sedan kanske vi sover över där förhoppningsvis :) Så det är vad som händer i dag rättare sagt. 
Min tå har blivit mycket bättre de senaste dagarna och snart behöver jag inte ha något förband på längre. Skönt det! Då slipper jag skämmas över attt jag måste ha en sko med storlek 39 och den andra med storlek 46...Galet fult! 

Idag är det även sista advent! Herre gud vad tiden går fort! Det är bara tre dagar (fyra) till julafton, men jag kommer fira redan den 23e eftersom då ska vi hem till pappa och ha minijul eftersom jag kommer inte träffa dom fören vid nyår. För då är jag i Vemdalen med älsklingen och åker skidor/snowboard!!!! 

HA EN TREVLIG DAG!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0