sista skolveckan

Hejsan hoppsan!
Jag undrar verkligen vad som händer nu för tiden, jag har ingen ork till att ta mig tiden och blogga, konstigt nog. Antingen för att jag har njutit av vartenda minut som man är ledig och inte behöver plugga något, det har kännts så konstigt! Att komma hem från skolan och inte ha någonting att göra, utan bara slappa, jag hade till och med tid för att sätta mig ner och titta på en hel film utan att bli störd eller känna ångest, det är yterst ovanligt!

Som sagt, det är sista skolveckan nu, tiden har gått ruskigt fort och det kommer såklart gå mycket snabbare nu över jul och nyår, vilket man såklart inte vill..

Ska skriva lite småinlägg om vad som hänt i veckan, så jag återkommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0