Sista dagen på året

Tänkt att tiden går så suskigt fort! Jag kommer ihåg för ett år sedan (i morgon) då jag skrev om det det nya året som skulle komma och även hur det som varit. Det kan man snacka om fort om jag fortfarande kommerihåg det så klart. Jag kommer skriva en lista någon gång de kommande dagarna om året som kommer och vad som händer då och tvärt om. Som jag brukar göra haha.

Men idag ska jag njuta, det blir in till Stan med älskling för att ta en liten fika eftersom vi inte ska fira tillsammans i år, jag vet ni undrar säkert varför, men vi har bestämmt att vi inte skulle göra det i år. Jag firar på mitt håll med tjejer från klassen och han firar med familj och vänner. Jag hoppas det kommer bli bre endå!

Så vi hörs mera i morgon då det nya året börjar!!
GOTT NYTT ÅR!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria Kvarnheden

Gud vad söt du är! En avbild av din söta mamma!!!! ,-)))

2009-12-31 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0