lucia, 3 advent

Tänk vad tiden går fort! Det är redan tredje advent och om en och en halv vecka är det jul?! Herre gud jag hinner inte med överhuvudtaget! Gud vad detta kommer bli en rolig jul, ska åka på skidsemester, jobba och tjäna stålar och sedan vara med familjen och få massa fina presenter! Jag längtar tills nästa veckas fredag då jullovet äntligen börjar och det kan bli lite lugn och ro i livet. Fram tills nyår i alla fall, då ska det festas!!

Just nu kollar jag på luciatåget på ettan, så sjukt vackert! Jag kom ihåg när jag var liten och ville vara med där när jag blev äldre för att jag älskar att sjunga jullåtar, det är det bästa som finns! Det vill jag såklart nu också, men jag är inte en tillräckligt bra sångerska för det tyvär. Men man kan alltid önska! :)

Glad Lucia allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0