lördag

Fan vad kallt det ska vara att stå parkeringsvakt i två timmar, trodde jag hade tillräckligt med kläder men ack nej. Annars var det lite småkul, stressigt som fan hela tiden typ och man undrar verkligen om pensionärer ska få ha körkort längre, (ta inte åt dig mormor, du är en jätte bra förare!), nej det fanns faktiskt några stunder som man blev ganska irriterad, men vad ska man göra?

När jag sedan kom hem var det dags för nästa utflykt. Johan och jag skulle dra in mot Kista för att handla lite julklappar och kolla in den nybyggda delen av centrumet. Verkligen jätte bra!! Jag kommer lätt åka dit i fortsättningen, det hade kommit NewYorker, Åhléns, Monki, Belle och en massa annat. Just vad som behövdes!

Nej nu är det dags för att hoppa i säng och tagga inför sista matchen för säsongen. Lite tråkigt att det inte blir fler matcher, men samtidigt är det skönt med lov såklart!
Godnatt och ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Mu

Tack Bea, det värmer att du tycker det/kram Mu

2009-12-06 @ 09:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0