kan inte gå

Haha, i onsdags var jag hos doktorn och skulle kolla på min tå som inte mår så bra. Det började med att många personer klev på den under handbollen (inte med flit såklart) och då blev den alldeles blå och sådant, sen nu några månader senare så började den sakta med säkert tappa greppet och tilslut kunde jag ta bort den. Men nu är det så att den nya nageln växte helt fel, så istället för att gåpå en rak linje så valde den att växa ner i tån i stället, vilket gör ganska ont. Och när jag kom till doktorn i onsdags så sa han att man var tvungen att ta bort allting för att den skulle bli bra igen. Så jag fick bedövning och sedan höll dom på där utan att jag kände något, det kändes jätte konstigt! Och nu har jag ett stort bandage på min tå vilket gör att min skostorlek har gått upp i kanske två tre storlekar. Så när jag skulle till skolan i dag så fick jag låna en av peters skor som är storlek 46, och sedan ha min vanliga på den andra. Det såg helt sjukt ut! Men jag klarade av skoldagen i alla fall utan att skämmas för mycket, jag försökte att undvika folkmassor så mycket som möjligt, men inte klassen, så alla frågade mig hela tiden vad jag hade gjort haha :)


Kommentarer
Postat av: Mu

Stackars dig. hoppas att tån läker så att du kan åka skidor nu när du skall till fjällen och åka skidor. Kramar från Mu

2009-12-18 @ 08:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0