Godmorgon!

Har nyss vaknat till detta underbara väder som är ute, solsken, gnistande istappar och ett ruskigt kallt väder, oo i like it!
Gick ut till de stackars kaninerna som hängde på dörren för att få lite varm dricka. Deras vatten fryser till is så snabbt så man måste gå ut dit direkt när man har vaknat för då har de varit utan vatten i ca 10-12 timmar vilket måste vara förfärligt :/ Så de var mycket nöjda angående det..

Idag väntar det den sista shoppingen för familjen innan jul, vi tänkte åka till nackaforum och kolla in lite grejer, men jag vet ej om det blir någon shopping för mig, vill hellre spara slantarna till mellandagsrean haha.

Ikväll är det även flick-pappa match i laget. Har sett fram emot det jätte länge och tror att det kommer bli ganska roligt. Men jag vet ej om jag ens kan spela.. min tå har gjort ganska ont de senaste två dagarna och då är det ganska osäkert att man kan vara med :/ men jag ska i alla fall dit! Om det är att jag spelar eller inte är helt beroende på hur jag mår sen.

vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0