fredag

Äntligen helg!
Åh, jag har tröttnat på skolan nu på sista tiden. Det är helt sjukt hur det kan vara lagligt att lägga alla läxor, alla prov och så vidare de tre sista veckorna på terminen. Helt obegripligt! Men nu är det helt finito!Done!Klart! Åh jag är så lycklig!

Så denna helg ska jag ju bara lata mig så mycket som det bara går, kommer inte göra något jag inte vill och bara leva livet tills det återigen blir måndag.
Nästa vecka kommer bli najs, vi ska baka lussebullar hos min skol-tränare på handbollslektionen, haha det ska bli fett najs! Sen så ska vi dela ut julklappar till varandra i klassen samt att det är lucia på måndag vilket betyder att det inte kommer bli så många lektioner.

I morgon är det glögg-migel här hemma, vet ej om jag ska vara med eller om jag gör något annat. Får se helt enkelt, kanske blir mysigt att gå runt och prata med lite annat folk för en gångs skull...

Aja vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0