Fredag

Hej kära väner!
Gårdagen började bra och slutade bra. Skolavslutningen vad riktigt rolig om jag får säga det själv, först var det sång och allt det dära, sedan hade våra lärare en teater som de spelade upp som var riktigt rolig, och lite småsnuskig.
Efter det drog jag och julia hem til mig för att ha en myskväll bara hon och jag, vi spelade kortspelet Vändtia i.. kan ni gisssa? Ca 9 timmar för att vara exakt, med små mellanrum där en middag och film klämdes in. Annars spelade vi så länge sammanlagt. Ganska knäppt, ni tror säkert att vi hade sjukt tråkigt som sitter och spelar det en fredag kväll när man ska vara ute och träffa folk. Men det var jätte mysigt, sen så titade vi även på Paradise hotel ca 8 avsnitt för att vara med i snacket som alla pratar om typ.
Det slutade även att Julia sov över och vi somnade in någon gång runt halv ett tiden kanske. Det var sjukt mysigt!

Juste, sen så delade jag och Julia ut våra presenter som vi hade köpt till varandra. Julia fick ett gulligt sötvattenpärls armband med en liten platta som det stod "laugh, love, live" på och jag fick en ask med Lindor chockolad och ett jättegulligt kort med oss på i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0