en vecka?!

Det har gått en vecka sedan jag skrev sist, aja det var ganska dåligt av mig. Men det är tufft att gå i gymnasiet nu märker jag, ingen barnlek i alla fall..
Hur som så är jag tillbaka igen, med såklart inget intressant att berätta haha. Det har såklart hänt en hel del, men ingen roligt att ta upp, mycket plugg, mycket träning och sånt.. Nästa vecka har jag 4, fyra, cuatro prov som väntar, vilket betyder kanske inte så mycket uppdatering från mig då.

I helgen händer detta;
Lördag:
* parkeringsvakt på julmarknad med laget, 09.30-12.00.
* julshoppa med älsklingen, sen sova hos honom och fira 11 månaders dag :)

Söndag;
* shoppa med Hanna & sophie i kista, spela match klockan tjugo över två och fika lite innan samling.

PLUGGA, PLUGGA & PLUGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0