26 dec

Hej!
Nu är jag tillbaka efter allt firande, ätande och shoppande haha, så jag hoppas ni ser fram emot lite bilder på mina julklappar och även mitt mellandagsrea-fynd jag gjorde i dag.

Idag var jag inne på Kista Galleria och tänkte kolla in den grymma mellandags rean som alla reklamer har tjatat om i två dagar nu. Visst fanns det mycket grejer, men det var inte så mycket jag hade tänkt mig direkt. Eller så kanske de redan var utsålt eller så hade jag ingen glädje av att gå i äffärer så man måste trängas med alla andra runt omkring. Nä det blir till ett nytt försök i morgon inne i Vällingby.

Julafton var bra, fick dock inte det jag hade önskat mig mest (ipod..) men  jag fick en massa annat som klocka, skid-galsögon och träningsgrejer m.m. Bilder kommer så småningom när jag har en vettig dator att ladda in den på. Min huvuddator är nerpackad sedan renoveringen i mitt rum ( ni ska få se bild på det med!) och min andra sitter lovisa vid typ hela dagarna och spelar sitt nya sims. Även jag har fastnat där några gånger.

Ja det var vad jag hade på hjärtat i dag. Blir nog inga fler inlägg om jag inte har ork för det senare, men annars hörs vi i morgon! Då ska jag till Vällingby och sedan hem och åka pulka med älklingen och de andra i familjen. Ska bli skoj nu när jag äntingen är helt frisk från min tå :)

ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0