Träningsläger

Hej igen!
Nu har det äntligen hunnit bli lite svalare i luften, det är nästan så att jag fryser haha. Men jag ville bara säga att jag fick mitt lilla dopp i dag, mamma och jag åkte ner till stranden själva och sen efter en stund kom julia på sin moppe, vi tog ett härligt dopp och simmade ut till bryggan och hoppade lite där ifrån. Riktigt härligt! Vattnet var verkligen varmt i dag, varmare än i går.

Nu är det så att en veckas läger väntar framför mig, det betyder förmodligen ingen dator och inget bloggande som ni säkert har fattat. Men jag kommer såklart att uppdatera när jag kommer hem, för då händer det en massa annnat skoj den helgen. Men ni får ha lite tålamod, jag kanske inte uppdaterar det första jag gör, utan det kanske tar en dag innan jag orkar ens sätta mig vid datorn. Jaja jag kommer när jag kommer.

Ni får ha det toppen här i stockholm och på alla andra ställen (mormor & Jan) så hörs vi sen nästa vecka!
Puss och kram från eran lilla busunge


Kommentarer
Postat av: Mu

Puss o kram på dig själv och ha så trevligt på idrottslägret.

2009-08-07 @ 21:31:36
Postat av: Mu

Kram från mormor o Jan

2009-08-07 @ 21:33:27
Postat av: Mu

Puss o kram på dig själv lilla busunge

/Mu

2009-08-08 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0