Träning

Usch vad jobbigt det var, jag verkligen hatar backträningar mest av allt på hela jorden!
Men samtidigt känner jag mig lite klen mot de andra, det känns som om de orkar mera än vad jag gör men ändå så tränar vi lika mycket. Det stör jag mig på ganska mycket....
Idag till exempel, då skulle vi förståss upp för den satans backen igen. Men när jag kom till hälften började benet värka, och sen blev det allt mer och mer ju högre jag kom. Tillslut fick jag ta mig ner gråtandes och höll om min höft för det gjorde så ont. Men så visade det sig att det bara var en muskel som krampade och som jag inte hade strechat något på. Jag kände mig verkligen så jävla dålig i just den stunden. Som att det är alltid jag som gör illa mig och när jag väl gör det så är det småsaker... Usch vad nere jag kände mig sen resten av träningen.

Men i morgon är jag peppad, det är nämnligen skolans första handbolls lektion. Så jag är riktigt taggad på att spela lite handboll i skolan. Och för att förhindra att jag får ont igen så ska jag ta med mig linnement eller tigerbalsam som jag kan smörja in och sen strecha lite.

Hoppas det blir bättre då..
Men nu är det film och sen förhoppningsvis så somnar jag till den
Vilket betyder, SÄNG!

Hörs mera i morgon om vad som sker. Ska träna på kvällen så förvänta er inget inlägg fören som i dag
Puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: Mu

Bea, var rädd om dig,överansträng inte din höft det kan ju vara inflammation i leden.Puss o kram/Mu

2009-08-31 @ 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0