Torsdag

Tjenare!
Jag har inte blivit kidnappad eller något, bara varit extremt trött så att man inte orkat sitta vid datorn. Speciellt inte i går, sov så jävla dåligt så man slocknade i soffan med älsklingen när vi kom hem.
Ja det har inte hänt så mycket värt att ta upp, hade handbollsmöte i dag med våra nya tränare på skolan. Känner mig riktigt taggad inför de första träningarna nästa vecka. Längtar verkligen!
Sen har man haft matte diagnos som gick ganska dåligt, och inte värt att prata om mer. Sen har jag även upptäckt hur gott det är med fil och flingor och lite socker. Herre gud! Jag tog flera porttioner i skolan i dag hihi :)

Snart är det handboll som gäller, men nu ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0