Tisdag

Vilken dag!
Det är mycket som har gjorts, har fått matteböcker, och samhällskunskaps böcker, och läraren till Sam är riktigt läskig! Han heter då Johan (som min älskade pojkvän) - så det är enkelt att komma ihåg hans namn - Och han är verkligen till punkt och pricka, han har gett oss fasta platser i klassrummet fast ingen annan lärare har det och sen så har han sina "egna" regler om allting på hans lektioner. Så det är hårda tag där. Känner mig lite orolig för hans första riktiga lektion i morgon på morgonen. Det är tydligen helt oacceptabelt att komma försent så jag hoppas jag hinner i tid. Hehe..

Sen har det inte hänt så mycket annat speciellt, har fått matte böcker och våran mattelärare verkar vara riktigt bra/snäll/hjälpsam och så, så jag tror vi kommer kunna komma bra överens detta år. Förhoppningsvis kommer han få mig att förstå mig på matte bättre än vad min förra lärare på grundskolan gjorde...

Sen fick vi våra nya datakonton och sånt, det var verkligen helt fuck´t up. Lärarna var idioter som inte fattade någonting och så, sen fanns jag inte med på deras lista så då blev det krångel och de tyckte det var mitt fel och bla bla blaaaaa...

Efter skolan mötte jag upp älsklingen och vi tog en liten promis till Solna Centrum. där fikade vi lite innan vi åkte hem igen och här är man. Om typ lite mer än en timme är det dags för träning och jag ska äntligen få börja använda mina nya skor tralala! Ser fram emot det.

Nej det var det.
Hörs KANSKE sen.
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0