Shopping inför träningarna

Hej alla!
Har nyss kommit hem från en liten shoppingrunda med mamma inne i Solna centrum, körde även förbi min skola på vägen dit och kollade in läget, oj vad det började kittlas i magen när man såg det stora hurset, det är både läskigt men ändå spännande att få börja i en ny skola med nya kompisar. Jag längtar!
Inne i solna shoppade vi två linnen, ett rosa boxarlinne som jag älskar samt ett grått enkelt linne. Sen gick vi förbi Stadium för den stora shoppingen. Eller snarare dyra hah...
Där köpte vi ett par nya löparskor till mig, grymt snygga samt jätte sköna! Om jag får säga det själv så tycker jag att om man har ett par fina skor att springa med så ökar det lusten att faktiskt taget gå ut och ta sig en runda. Mina föräldrar förstår sig inte på det riktigt, men så är jag. Deal with it!
Så nu är det iprincip tre saker kvar jag måste ha tills skolan börjar, vet inte om jag hinner skaffa allt tils dess, men något i alla fall..

* En almenacka med min egna design. Finns på sidan http://www.personligalmanacka.se/
*
En bra stor skolväska, (har redan tittat ut en så det gäller att smöra lite för päronen haha)
* Ett par nya handbolls skor, de säger att man bör byta ut dom ca en gång per säsong, och sist jag fick mina var i julas, så jag antar det är dags nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0